Marketingcampagnes
-
Haak aan bij campagnes
We laten je graag weten welke campagnes er op dit moment zijn zodat je aan kunt haken! Heb je vragen of ideeën over de campagnes laat het ons dan weten. Neem contact op met Gelske via gelske@waterlandvanfriesland.nl.
-
Overnachten
OvernachtenDiverse campagnes via het zoeknetwerk en social media campagnes rondom het zoeken en boeken van accommodaties in Zuidwest Friesland.
-
Voorjaar en zomer 2021
Diverse social media campagnes rondom de thema's wandelen, odulphuspad, suppen, groepsaccommodaties en bed and breakfasts.
-
Wintercampagne
WintercampagneIn december 2020 zijn we gestart met de wintercampagne. We hebben ingezet op winterkamperen en diverse winteractiviteiten. Tijdens de tweede lockdown hebben we de campagne tijdelijk onhold gezet. Inmiddels loopt de campagne weer en kun je je winterse-arrangementen weer aanleveren!
-
Aandacht voor de horeca
Aandacht voor de horecaSamen met Ying media hebben zijn we in oktober 2020 gestart met de aandacht voor de horeca-acties! Hierop staan alle bezorg- en afhaal initiatieven, ook zijn diverse acties geplaatst in de GrootSneek, GrootDeFryskeMarren en GrootBolsward-IJsselmeerkust.
-
Verhalenroute Stedentrip
Verhalenroute StedentripIn het najaar van 2020 lanceerden we de verhalenroute Stedentrip. Waarbij we inzetten op 7 stadjes, 7 schatjes en je twee of drie stadjes prima kunt combineren tot een stedentrip. We hebben o.a. een Youtube campagne opgezet en organiseerden diverse persreizen rondom de verhalenroute Stedentrip.
-
#hiermoetjezijn
#hiermoetjezijnHet NBTC is in het begin van de zomer 2020 gestart met de campagne Hier moet je zijn. Waarom zou je ver weg gaan als we álles in huis hebben voor een onvergetelijke en onverwachte ontdekkingstocht in eigen land? Het NBTC roept op om de social hashtag #hiermoetjezijn te gebruiken. Wij hebben deze campagne omarmt.
-
Seizoensverlenging
SeizoensverlengingIn samenwerking met Merk Fryslân en de andere regio's zijn we in het zomer van 2020 aan de slag gegaan met een nieuwe campagne Wereldreis in Friesland. In september is de campagne gestart en de communicatiedruk was met name in het schouderseizoen. De oproep was om #WereldreisWaterland en #WereldreisFriesland te gebruiken.
-
Online Campagne Ruimte
Online Campagne RuimteIn het voorjaar van 2020 hebben we via een Youtube campagne de rust en ruimte in Zuidwest Friesland gepromoot, met als doel om Nederlanders op te roepen op vakantie te gaan in Zuidwest Friesland. De video is inmiddels ruim 100.000 keer bekeken.
-
Fotowedstrijd brugdoeken
Fotowedstrijd brugdoekenIn 2019 hebben we ruim 700 inzendingen ontvangen met geweldige foto's. Naast de 20 winnende foto's die onder de bruggen in Zuidwest Friesland hangen, worden veel van deze foto's gebruikt in onze communicatiemiddelen. Een succesvolle wedstrijd die de grote betrokkenheid van de inwoners van Zuidwest Friesland laat zien!